MOVE OS TEUS PÉS

 

MOVE OS TEUS PÉS

(Xaquín R. Pomares)

 

Move os teus pés, falo moi ben.

Podes usalos para andar,

para correr, para brincar

e achegarte ós demais. (2)

 

 

DALLE AS GRAZAS A DEUS POLOS PÉS,

POLOS PÉS, POLOS PÉS,

E UTILIZA SEMPRE OS TEUS PÉS

PARA ACHEGARTE AOS DEMAIS.

Reverencia! Reverencia!

 

Move as túas mans de par en par,

podes usalas para xogar,

para comer, acariñar

e axudarlle ós demais. (2)

 

DALLE AS GRAZAS A DEUS POLAS MANS,

POLAS MANS, POLAS MANS,

E UTILIZA SEMPRE AS TÚAS MANS

PARA ACHEGARTE AOS DEMAIS.

Reverencia! Reverencia!

 

Berra con forza. Que boa voz!

Podes usala para falar,

para reír, para cantar

e ás veces tamén para calar. (Sssh)

 

Berra con forza. Que boa voz!

Podes usala para falar,

para reír, para cantar

e aledarlle ós demais.

 

DALLE AS GRAZAS A DEUS POLA VOZ,

POLA VOZ, POLA VOZ,

E UTILIZA SEMPRE A TÚA VOZ

PARA ALEDARES ÓS DEMAIS,

PARA ALEDARES ÓS DEMAIS.

 

Dalle as grazas a Deus por vivir,

por vivir, por vivir,

e que sexa o teu vivir

para entregarte ós demais.

Para entregarte ós demais!

 




Leer más: https://nosanaicinhadoceo.webnode.es/musica-galega/varios/move-os-teus-pes/

Comentarios